dilluns, 6 de juny de 2011

LA CRUELTAT FETA INTEL·LIGÈNCIA

Les arpes del “supra-poder” neoliberal són grans i robustes. Aqueix poder es manifesta, entre altres formes, en la subtil manipulació dels mitjans de comunicació i l'efecte que aquests tenen sobre els consumidors. Actualment segueixen exercint la seua influència, fins i tot, sobre totes i tots els que recolzem el moviment del 15-M i l'il·lusionant procés de regeneració democràtica i política que porta implícit.
Però no hem de baixar la guàrdia, ni caure en el parany. Si volem fer útil el nostre pensament crític, hem de reaccionar adequadament davant el poder dels “mass media”.
VOS HEU ADONAT QUE ELS VALORS QUE IDENTIFIQUEN EL MOVIMENT “INDIGNAT” SERVEIXEN DE BASE PER A ANUNCIS PUBLICITARIS D'EMPRESSES SUPRANACIONALS EN LES QUALS NOSALTRES MATEIXOS SOM CLIENTS POTENCIALS O USUARIS?
Són intel·ligents –i per açò més cruels. Fan dels nostres ideals la millor arma publicitària per a la seua cínica xarxa macroeconòmica.

Luís Eduardo Aute utilitza el bon vers per a expressar el que sent:"estamos al albur de la intemperie". A mi, en aquesta ocasió, em naix proclamar la mateixa idea de forma més directa: "estem amb el cul a l'aire".

Artur.

1 comentari:

  1. Suposo que la història sempre ha estat així, però jo em fixo només en la meva, amb els anys m'he anat adonant d'això que dius, sempre es manipula tot, sempre tot s'aprofita pels interessos dels més fots. Sempre... amb el cul a l'aire.

    ResponElimina