dimecres, 14 de desembre de 2011

MIREM CAP A UN ALTRE COSTAT

John Lennon, entre les seues encertades frases, va dir: "La vida és allò que et va succeint mentre estàs ocupat fent altres plans". Aquesta sentència ha estat un referent en la vida de moltes persones. Ara bé, hem estat capaços de prioritzar les nostres ocupacions? Hem atés el fet de ser conscients de la nostra pròpia vida abans que res?
Efectivament, deixem passar la vida sense assaborir molts importants moments a causa d'un continu afany per competir en aquest absurd món ple de contradiccions que nosaltres mateixos hem anat nodrint.
Realment la vida és un esdeveniment que hem anat desvirtuant a conseqüència d'una equivocada escala de valors que ens ha conduït a ocupar-nos en coses que eclipsen la veritable essència de la pròpia existència.

Sincerament, és dur admetre que la vida és allò que succeeix mentre mirem cap a un altre costat. I més dur encara considerar que els únics culpables som nosaltres mateixos. (Artur).

2 comentaris:

  1. Tens molta raó, molta.
    Aquests dies de tanta i tanta lluminositat al carrer, i de tanta despesa incontrolada donen veritable consistència a les teves paraules.
    Jo estic far de tanta hipocresia. Omplim el carro d'existències inservibles i de plàstic immoral sense mirar al voltant nostre i el que és més trist, sense observar-nos interiorment, sense fer mesura de la nostra consciència.
    Aprenem poc a poc, però estic segur que no aprovarem mai l'assignatura de l'amor.
    Bona nit.

    ResponElimina
  2. La frase que encapçala el blog del Garbi, sempre la tinc al pensament, doncs també la trobo molt encertada:
    "Dediqueu temps als vostres, doncs és en la única feina que sou imprescindibles."

    Però clar, també em genera el pensament invers quan algú no em dedica temps. Mecatxis!

    ResponElimina